Мета курсу - здобуття теоретичних знань та формування на їхній основі практичних навичок публічного мовлення і спілкування.
Завдання курсу:
- оволодіння знаннями історії розвитку ораторського мистецтва як соціального явища;
- ознайомлення з основними родами і видами сучасного красномовства;
- вивчення суті національної мовленнєвої культури та її особливостей;
- дослідження можливостей сучасної риторичної науки для розвитку системи професійних здатностей;
- опанування навичками красномовства, використання методів вербального, невербального спілкування в журналістській діяльності;
- оволодіння методикою побудови публічного виступу та його виголошення.
Чому це цікаво/треба вивчати
Студенти удосконалюють комунікативні уміння, долучаються до практики ораторського мистецтва, мають нагоду сформувати в себе основи майстерності публічного мовлення.
- Викладач: Шульга Дмитро Олександрович
Мета: ознайомити студентів з сучасними тенденціями рекламування і промоції різних видів продукції та сформувати навички створення промоційних матеріалів різних жанрів.
Завдання :
- ознайомити студентів з основними видами й формами реклами та зв’язків з громадськістю;
- ознайомити студентів з сучасними тенденціями розвитку рекламни;
- сформувати творчий підхід у просуванні різних видів продукції.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен знати:
- специфіку реклами і зв’язків з громадськістю як видів масової комунікації;
- основні законодавчі акти, що регулюють рекламний ринок в Україні;
- сучасні тенденції в рекламуванні різних видів продукції;
- основні етапи створення рекламного продукту.
вміти:
- аналізувати рекламну продукцію з погляду її ефективності;
- розробляти різні види рекламних і промоційних текстів.
- Викладач: Пикалюк Роман Володимирович