Зміст дисципліни:Знайомство з творчої діяльністю видатних хореографічних колективів, балетмейстерів та танцівників різних країн світу, ознайомлення з історією розвитку, особливостями репертуару відомих хореографічного колективів та театрів світового рівня, ознайомлення з творчою спадщиною видатних хореографів та найкращими виставами різних видів хореографічного мистецтва
Компетентності: - здатність оцінювання актуальних мистецько-культурних процесів. - здатність мотивувати людей до творчої активності та рухатися до спільної мети. - брати участь у культурному діалозі з питань хореографічного мистецтва. - здатність генерувати нові ідеї (креативність).- здатність мобільно освоювати різноманітний репертуар у різних видах хореографічного мистецтва.
Чому можна навчитися (результати навчання):
- захищати культурні та мистецькі цінності; - описати закономірності хронологічного та соціокультурного розвитку хореографії;
- визначити контексти та основні риси розвитку хореографічного мистецтва на сьогодні;
- зробити висновки щодо розвитку хореографічного мистецтва та освіти на сучасному етапі;
- читати додаткову літературу мистецького спрямування з метою розширення кругозору;
- поширювати хореографічне мистецтво у маси;
- вивчати різні види мистецтва;
- доводити необхідність знання різних видів хореографії;
- Teacher: Ігор Васильович Спінул
Зміст дисципліни: Навчальна дисципліна «Теорія і практика створення хореографічного образу» навчає студентів створювати образ через хореографію, знайомить з різноманітністю хореографічних образів.
Компетентності: Здатність застосовувати теоретичні знання в практичній діяльності при постановці хореографічної композиції.. Організовувати концертну діяльність хореографічного колективу, участь у конкурсах, фестивалях. Здатність володіти методикою викладання фахових дисциплін.
Чому можна навчитися (результати навчання):Студент може оволодівати особливостями організації навчально-виховного процесу в хореографічних колективах різної спрямованості (народний, естрадний, сучасний, спортивний бальний); специфікою проведення різних видів хореографічних занять та виховних заходів; особливостями добору танцювального репертуару.
- Teacher: Ігор Васильович Спінул
Метою вивчення навчальної дисципліни «Методика викладання хореографічних дисциплін для різних вікових груп» є:
- оволодіння методикою навчання дітей хореографії з урахуванням вікових особливостей розвитку та практичного досвіду;
- підвищення рівня теоретичних знань з методики організації роботи з хореографічним колективом;
- закріплення практичних навичок щодо цього, підготовка студента до майбутньої діяльності в якості керівника хореографічного колективу.
Курс цікавий та інформативний для магістрів спеціальності "Хореографія",а також для усіх педагогічних спеціальностей.
- Teacher: Світлана Олександрівна Лавриненко