Шановні студенти, запрошую Вас до вивчення навчальної дисципліни «Основи фітнесу». Впевнена, що Вас зацікавить такий вид оздоровчої фізичної культури, адже саме він спрямований на покращення загального стану організму людини, допомагає в корекції форм, ваги тіла, самопочуття людини. Особливо важливо, що набуті знання Ви зможете активно використовувати в повсякденному житті і у подальшій професійній роботі.
Після закінчення нашого курсу Ви зможете самостійно складати комплекс вправ для будь-якої проблемної частини тіла, складати правильний раціон харчування для себе і для друзів, і головне отримаєте задоволення від наших занять, адже вони проходять під ритмічну музику!
- Викладач: Мельнік Анастасія Олександрівна
Шановні студенти!
Актуальною і важливою проблемою сучасності є успішне здійснення інноваційної діяльності в різних сферах, зокрема у фізичному вихованні.
Одним зі шляхів оптимізації процесу фізичного виховання дітей та молоді є використання інноваційних технологій, метою яких є підвищення рівня інформованості учнів, мотивації до занять фізичною культурою і спортом, формування фізично розвиненої особистості, здатної реалізовувати свій творчий потенціал.
Тому, запрошую Вас до вивчення навчальної дисципліни «Сучасні педагогічні та інноваційні технології у фізичному вихованні», яка сприятиме оволодінню системою знань про зміст та особливості використання сучасних педагогічних та інноваційних технологій у системі фізичного виховання освітнього закладу, а також знаходити шляхи реалізації цих знань у практичній роботі.
Опис дисципліни |
|
Назва дисципліни |
Сучасні педагогічні та інноваційні технології у фізичному вихованні |
Статус |
Вибіркова дисципліна |
Рівень вищої освіти |
Другий (магістерський) |
Курс, семестр |
I курс, II семестр |
Обсяг кредитів, годин (з них: лекційні/практичні) |
4,5 кредитів (135 годин); 28 годин – лекційних, 20 годин – семінарських занять. |
Підсумковий контроль |
Залік |
Кафедра, яка забезпечує викладання |
Теорії і методики фізичного виховання |
Викладач: ПІБ, науковий ступінь, вчене звання |
Язловецька Оксана Валентинівна, кандидат педагогічних наук, доцент |
Анотація |
|
Попередня підготовка |
Вивчення дисципліни базується на знаннях загальних основ педагогіки, психології, сучасних технологій навчання, теорії і методики фізичного виховання, педагогіки фізичного виховання та інших гуманітарних і спеціальних дисциплін. |
Зміст дисципліни |
Завдання дисципліни: -ознайомлення з теоретичними основами й сутністю інноваційних процесів в галузі фізичної культури і спорту; -засвоєння теоретичних і практичних засад застосування інноваційних технологій в системі фізичного виховання; -надбання практичних навичок визначення інноваційних підходів щодо планування та вдосконалення роботи в галузі ФК і спорту. Програма дисципліни складається з таких розділів: -реформування системи фізичного виховання в закладах загальної середньої освіти; -інноваційна діяльність в закладах загальної середньої освіти у сфері фізичної культури і спорту; -сучасні підходи до організації шкіл здоров'я в Україні та за кордоном; -технології інтерактивного навчання в системі фізичного виховання; -реалізація здоров'язберігаючих технологій у фізичному вихованні. |
Чому це цікаво/ треба вивчати |
Дані про особливості використання інноваційних технологій у процесі фізичного виховання важливі для формування у студентів професійного мислення, компетенцій, які дозволять успішно здійснювати інноваційну діяльність у навчально-педагогічній і навчально-тренувальній роботі. |
Компетентності |
Спеціальні компетентності: -здатність оптимізувати навчально-виховний процес на основі інтегрованого навчання із застосуванням елементів інноваційних методів навчання і виховання; -здатність впроваджувати і застосовувати здоров’язберігаючі технології фізичної культури, готовність до систематизації, узагальнення та поширення вітчизняного та закордонного досвіду в професійній сфері; -здатність управляти інноваційними процесами та проводити наукові дослідження в галузі фізичної культури і спорту; -здатність здійснювати професійну та особистісну самоосвіту, проектування подальших особистих освітньо-професійніх траєкторій. |
Чому можна навчитися (результати навчання) |
Після засвоєння курсу Ви зможете осмислювати інформацію, що відноситься до інноваційних технологій у фізичному вихованні, визначати інноваційні підходи щодо вдосконалення фізкультурно-оздоровчої роботи, обирати адекватні педагогічні технології, враховуючи особливості фізичного та психологічного розвитку школярів, використовувати нетрадиційні методи оздоровлення на заняттях з фізичної культури. |
Види навчальної діяльності |
Лекції(з елементами евристичної бесіди; з елементами проблемних ситуацій; з використанням реферативних робіт студентів), практичні заняття, самостійна робота, онлайн-заняття, консультації, групова робота, робота в парах, індивідуальна робота (тестування, анкетування, творчі завдання, письмова робота). |
Критерії оцінювання |
Оцінювання компетенцій (знань, вмінь, навичок, ціннісного ставлення до змісту) студентів включає ті види занять, які згідно з програмою навчальної дисципліни передбачають лекційні й семінарські заняття, а також самостійну роботу та виконання індивідуальних завдань. Студент повинен мати ґрунтовні, системні знання, усвідомлено використовувати їх при розв'язанні стандартних та нестандартних ситуацій, робити висновки, приймати обґрунтовані рішення; уміти самостійно здобувати інформацію з різних джерел. Форми і методи контролю: поточний контроль: поточне опитування (доповіді, дискусії), виконання індивідуальних завдань, практичних робіт, презентацій, самостійна робота, експрес–контроль у формі тестів, підсумкова контрольна робота; підсумковий контроль: залік (100 бальна шкала оцінювання). |
Web-посилання на навчальну дисципліну на веб-сайті університету |
|
- Викладач: Язловецька Оксана Валентинівна