Опис дисципліни |
|
Назва дисципліни |
Історія вищої освіти |
Статус |
Вибіркова |
Рівень вищої освіти |
Третій (освітньо-науковой рівень) |
Курс, семестр |
2 курс, 4 семестр |
Обсяг кредитів, годин (з них: лекційні/практичні) |
3,5, 105 (14/14) |
Підсумковий контроль |
Залік |
Кафедра, яка забезпечує викладання |
Педагогіки та менеджмету освіти |
Викладач: ПІБ, науковий ступінь, вчене звання |
Радул Ольга Сергіївна, доктор педагогічних наук, професор |
Анотація |
|
Попередня підготовка |
Передумови для вивчення дисципліни: перелік навчальних дисциплін, які мають бути вивчені раніше – «Актуальні проблеми сучасної педагогічної науки», «Виховні та дидактичні концепції в історичному вимірі». Перелік раніше здобутих результатів навчання – критично осмислювати знання про концептуальні засади, цілі, завдання, принципи функціонування освіти в Україні та світі, для розв’язання дослідницьких і професійних завдань, комплексних та інноваційних проблем, у тому числі в міждисциплінарних галузях. Попередня підготовка охоплює: актуалізацію наявних знань, що здобули студенти через ознайомлення з вищезазначеними курсами. |
Зміст дисципліни |
1. Історія вищої освіти за кордоном. 2. Історія вітчизняної вищої освіти. |
Чому це цікаво/треба вивчати |
Опанування курсу «Історія вищої освіти» дозволить майбутнім фахівцям ознайомитися з історією вітчизняної і зарубіжної вищої освіти – виникненням та розвитком закладів вищої освіти, формування змісту, методів навчання, форм роботи зі студентами, структурою управління, організацією внутрішнього життя, прав і обов’язків студентів і викладачів. |
Компетентності |
Здатність розуміти загальносвітовий і національний контексти розвитку вищої освіти. |
Чому можна навчитися (результати навчання) |
У результаті опрацювання змісту навчальної дисципліни студент може критично оцінювати існуючі системи освіти, представлені в історико-педагогічному дискурсі; застосовувати перевірені часом наукові положення представників світової та української педагогічної думки у наукових дослідженнях і викладацькій діяльності. |
Види навчальної діяльності |
Групова |
Критерії оцінювання |
ECTS |
Web-посилання на навчальної дисципліни на веб-сайті університету |
- Teacher: Ольга Сергіївна Радул
Опис дисципліни |
|
Назва дисципліни |
Педагогогічна персоналія в історико-педагогічному дослідженні |
Статус |
Вибіркова |
Рівень вищої освіти |
Третій (освітньо-науковой рівень) |
Курс, семестр |
2 курс, 4 семестр |
Обсяг кредитів, годин (з них: лекційні/практичні) |
3,5, 105 (14/14) |
Підсумковий контроль |
Залік |
Кафедра, яка забезпечує викладання |
Педагогіки та менеджмету освіти |
Викладач: ПІБ, науковий ступінь, вчене звання |
Філоненко Оксана Володимирівна, доктор педагогічних наук, доцент |
Анотація |
|
Попередня підготовка |
Передумови для вивчення дисципліни: перелік навчальних дисциплін, які мають бути вивчені раніше – «Актуальні проблеми сучасної педагогічної науки», «Виховні та дидактичні концепції в історичному вимірі». Перелік раніше здобутих результатів навчання – критично осмислювати знання про концептуальні засади, цілі, завдання, принципи функціонування освіти в Україні та світі, для розв’язання дослідницьких і професійних завдань, комплексних та інноваційних проблем, у тому числі в міждисциплінарних галузях; розробляти програму саморозвитку та самовдоcконалення, обирати ефективний інструментарій презентації результатів власної професійної діяльності, створювати власний професійний імідж. Попередня підготовка охоплює: актуалізацію наявних знань, що здобули студенти через ознайомлення з вищезазначеними курсами. |
Зміст дисципліни |
1. Зарубіжна історико-педагогічна думка і освіта (кінець ХVІ – початок ХХ ст.). 2. Українська національна педагогічна думка і освіта в історичній ретроспективі (кінець ХVІ – перша половина ХІХ століття). 3. Українська національна педагогічна думка і освіта в історичній ретроспективі (друга половина ХІХ – ХХ століття). |
Чому це цікаво/треба вивчати |
Опанування курсу «Педагогогічна персоналія в історико-педагогічному дослідженні» дозволить майбутнім фахівцям здобути належну теоретичну і практичну підготовку, через вивчення життя й творчої біографії зарубіжних і вітчизняних педагогів; ознайомлення з логікою вивчення педагогічної персоналії в історико-педагогічному дослідженні; формування вмінь здійснювати дослідження педагогічної персоналії в історико-педагогічному аспекті. |
Компетентності |
Здатність до пошуку, обробки та аналізу інформації з різних джерел. |
Чому можна навчитися (результати навчання) |
У результаті опрацювання змісту навчальної дисципліни студент може навчитися та оволодіти уміннями: критично оцінювати існуючі системи освіти, представлені в історико-педагогічному дискурсі; застосовувати перевірені часом наукові положення представників світової та української педагогічної думки у наукових дослідженнях і викладацькій діяльності. |
Види навчальної діяльності |
Групова |
Критерії оцінювання |
ECTS |
Web-посилання на навчальної дисципліни на веб-сайті університету |
- Teacher: Оксана Володимирівна Філоненко
Опис дисципліни |
|
Назва дисципліни |
Менеджмент в освіті |
Статус |
Вибіркова |
Рівень вищої освіти |
Третій (освітньо-науковой рівень) |
Курс, семестр |
2 курс, 4 семестр |
Обсяг кредитів, годин (з них: лекційні/практичні) |
3,5, 105 (14/14) |
Підсумковий контроль |
Залік |
Кафедра, яка забезпечує викладання |
Педагогіки та менеджмету освіти |
Викладач: ПІБ, науковий ступінь, вчене звання |
Галета Ярослав Володимирович, доктор педагогічних наук, доцент |
Анотація |
|
Попередня підготовка |
Передумови для вивчення дисципліни: перелік навчальних дисциплін, які мають бути вивчені раніше ‒ «Актуальні проблеми сучасної педагогічної науки». Перелік раніше здобутих результатів навчання – розробляти програму саморозвитку та самовдоcконалення, обирати ефективний інструментарій презентації результатів власної професійної діяльності, створювати власний професійний імідж. Попередня підготовка охоплює: актуалізацію наявних знань, що здобули студенти через ознайомлення з вищезазначеними курсами. |
Зміст дисципліни |
1. Менеджмент організацій: загальні підходи і основні поняття. 2. Основи управлінської діяльності менеджера освіти. |
Чому це цікаво/треба вивчати |
Опанування курсу «Менеджмент в освіті» дозволить майбутнім фахівцям здобути належну теоретичну і практичну підготовку, необхідну для забезпечення ефективної викладацької діяльності. |
Компетентності |
Здатність до адаптації та дії в новій ситуації. |
Чому можна навчитися (результати навчання) |
У результаті опрацювання змісту навчальної дисципліни студент може навчитися та оволодіти уміннями: вибудовувати і реалізовувати власну кар’єрну стратегію для забезпечення продуктивних процесів в освіті і взаємовигідної співпраці. |
Види навчальної діяльності |
Групова |
Критерії оцінювання |
ECTS |
Web-посилання на навчальної дисципліни на веб-сайті університету |
- Teacher: Ярослав Володимирович Галета