новина

Як пояснити тезу П. Блонського про те, що ніколи людина не стоїть так близько до смерті, як у години народження?

Чи може стати повноцінним членом суспільства дитина-Мауглі?

Як пояснити твердження Л. Толстого, що від народження до п’ятирічної дитини – величезна відстань, а від п’ятирічної до нього – один крок?

Як пояснити думку Г. Гете про те, що діти – маленькі винахідники і з усього вміють зробити усе?

Чи свідчить абсолютна навчальна успішність першокласника про відкриття майбутнього талановитого інтелектуала?

Чому сучасні учені не можуть визначитися із віковими межами підліткового й раннього юнацького періоду?

Виокремлення «золотої молоді» в умовах надлишкових майнових статків у деяких родинах – основа благочинності чи загроза становленню моральності?

Вікові кризи дитинства й дорослості – міф чи реальність?

Мудрість на схилі літ – вікове чи особистісне утворення?

Як пояснити філософські роздуми Е. Еріксона про те, що здорові діти не боятимуться життя, якщо люди поважного віку довкола них достатньо цілісні аби не боятися смерті?

Дистанційний курс «Вікова психологія» Гуцало Е.У. (технологічна платформа на базі LMS Moodle) призначений не лише для успішного навчання, але й для становлення компетентного професіонала в освітньому просторі й моделювання повноцінного особистого життя!

Гостьовий доступ Internet:

http://moodle.kspu.kr.ua/course/view.php?id=212


 

диво