Дисципліна «Методика написання есе» вивчає особливості жанру есе, зокрема розглядає специфіку есе з літератури, методичні рекомендації щодо формулювання тематики, підготовки до написання твору такого жанру, його структури, критерії оцінки есе.

1. Мета та завдання навчальної дисципліни:

1.1. Метою викладання навчальної дисципліни та основними

завданнями її вивчення є:

  • дати студентам розуміння специфіки жанру есе, його розвиваючого

  • потенціалу;

  • ознайомити з існуючими видами есе як навчального засобу;

  • засвоєння студентами знань, що стосуються структури есе, алгоритму

  • його підготовки, «секретів» літературної привабливості;

  • поглибити і закріпити практичні навички у написанні есе.

1.2. Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні

ЗНАТИ:

  • узагальнений досвід методики написання творчих робіт у середній школі;

  • узагальнений досвід підготовки учнів до написання есе за вимогами

  • ЗНО;

  • принципи формування тематики есе з літератури;

  • принципи побудови есе з літератури;

  • принципи оцінювання есе з літератури.

УМІТИ:

  • виявляти творчий підхід до формулювання тематики есе з літератури;

  • планувати структуру есе;

  • виявляти творчий підхід і високу аргументованість у висвітленні теми

  • (проблеми) есе;

  • чітко викладати суть проблеми;

  • домагатися такого викладу думок, щоб вони зацікавлено сприймалися

  • читачем;

  • володіти об’єктивними критеріями оцінки есе з літератури;

  • редагувати есеїстичні тексти – як свої, так і колег.